Bio mäe mamma :D

hey :D
idag var jag på bio med min mamma. hennes kille hade vunnit bio biljeter till "kyss mig".
han ville att jag och mamma skulle gå för att hitta på något kul :D
så vi gick på den.
de var ju ingen film som jag gillar, visst budskapet och så var ju bra. men jag gillar när det är lite mer action i filmerna (;
och det var de ju inte i den...
menmen, förutom att se på bio så var jag och mammam och åt middag på en resturang. vet inte va den heter men det var god mat, men dyr (;
hahahah.
vi tog också en liten drick paus innan bion så vi gick och köpte oss en kaffe latte och en chai latte (; sheet gott (a)
de är vad jag har gjort idag.
gick inte upp till santana idag, men ska göra det imon (:
ska sitta och studera hästarna imon, så efter det kanske det kommer upp en liten text (;
hhihihih.
och just de, imon så ska jag på visning min pappa ska sälja vårat hus kanske :( menmen, om han gör det så har jag listat ut att vi kan köpa Santana om han bara säljer huset och kommer iordnign med sin ekonomi igen och sen så ska jag skaffa mig ett jobb och så ska jag börja få mitt barnbidrag som jag inte har fått (a) hehhe.
ska lägga undan pengar så att det finns ifall något händer eller om jag behöver köpa något nytt till min lilla bäbis (;
men nu ska jag dra lite, kanske slänger upp ett inlägg sen ^^
men om inte så säger jag godnatt nu till er alla och hoppas alla drömmer söta drömmar ( ;

puss o kram


charmiga va ? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0