hemma hos velaa :D

hey, nu sitter jag hemma hos velaa (:
vi gör inte så mycket mer än att sitta vid varsin data, hahhaha xD
idag gick jag upp kl NIO helt ortoligt men det gjorde jag och så åkte vi och fota klara :D
det kommer upp bilder sen (;
juste igår så "ramla" jag av x) HAHAHAHAHAHHA! det kommer bilder på det också ;)
det ser rätt kul ut, jag skulle göra galopp och eftersom jag inte har ridit Santana nu under sommaren så mycket så skulle jag ta de lung men jag skulle iaf testa en galopp och de sutar med att min häst blir helt "?" och börjar studsa upp och ner xD och jag typ åker fram och tillbaka och de slutar med att jag hoppar av lite fint (a)
lyckat va ? (y)

men i vilket fal som helst så kommer de bilder på det sen, men nu ska jag gå puss o kram :D

// ämmäh

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

Sv: Tack så jätte mycket! :D

2011-08-04 @ 13:07:24
URL: http://myharmony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0