Mycket snart ... "/

mjaa, nu börjar det bli mycket. nästa vecka ska jag börja plugga, för jag har ju lite svårt i skolan "/
så jag har bestämmt mig för att plugga innan skolan börjar. och så ska jag börja rida Santana mer nu, för att han börjar bli en liten tjockis (a)
så då blir det att man måste lägga undan något som tar väldigt mycket tid av sitt liv, och det blir datan...
sorry, men jag har inte tid att sitta framför fäjjan, bdb, bloggen, farmerama och allt annat samtidigt! samtidigt som jag ska vara uppe hos hästen, hinna med mig själv och plugga nu inför nian.

KOMMMER ABSOLUT INTE LÄGGGA NER NÅGOT MEN KOMMER BARA VARA INNE LITE MINDRE. 
och på bloggen kommer det inte bli, "idag gjorde jag ditt och datt"... utan jag kommer bara skriva om mina tankar och åsikter och kasnke skriva av mig (a)
HAHHA.

ska dra nu puss hej<3

// ämmäh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0