"UNDERBAR DAG!" or NOOOT !!

hey, ni kan inte gissssa om vad jag har varit med om idag ...
först så bestämde jag mig för att äta på donken men det finns ju ingen i närheten så då får man åka till partille. så eftersom vendela har körkort så fråga jag henne ifall hon ville följa med och käka på DONKEN (;
resan går bra ända tills vi sladdar lite med däcket och moppen börjar hoppa upp och ner ... vi fattar ju inte att något är fel, så vi fortsätter. när vi kommit återligen en bit då händer det ! jag kommer på att man kanske ska kolla på hur det ser ut när man kör så jag hoppar av och upptäcker att vi har fått PUNKA !!!!!!!!! -.-
ja, då står man där med en moppe som inte kommer någon stanns utan att förstöras ännu mer ... och så kan man inte lämna den och gå hem. så vi ringer pappa och han säger att vi ska ringa michael och vi ringer michael och han kommer men vet inte vad han ska göra ... :/ så vi tre kommer överens om att vi åker till shell och försöker fylla däcket. jag åker på michaels moppe eller cross de va läskigt ;ss huuu... (; och vendela åkte på min... moppe som "bara" går i 30 (; hihihihi. men när vi kommer fram till shell så märker vi att de e hååååååååååååååååål i däcket!!!!!!!!!!!!!!
vi dumpar moppen på shell säger adjö till michael (; och sen drar vi till ica ^^
där så köper vi en godis påse och sen ringer vi pappa o säger att han hämta moppen på shell. då säger han att vi ska ställa den hos michael. så då va det bara att vända på klacken och gå emot partillle då :D
ja, när man har kommit fram så är man helt varm och vägrar att ta av sig hjälmen och skämmer ut sig sjuk mycket men skit samma (; vi e ju nästan släkt (a) hahaha.
sen så tar jag och vendela bussen till centralen och sen bussen hem till GRÅBO :D
efter det så åkte vi till stallet och fota lite så det kommer bilder imon tror jag (:

men ska dra nu, ska skriva ett till inlägg till er (;
har en liten överraskning x)

puss o kram så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0