VARFÖR JAG GÅR UPP I VIKT !...

jag har fått frågor varför jag går upp i vikt och det ska jag berätta för er nu.
när jag börja ta antidepressiva tabletter för min sociala forbi och lite annat så, börja jag få hunger och att jag måste göra något hela tiden lust...
så därför jag går upp i vikt är på grund av de som finns i mina tablette, plus att jag måste göra något hela tiden och det är ju lättast att äta MAT...
de är min förklaring på varför jag går upp i vikt, och det är inget jag skämms för, och inget jag bryr mig om heller. men jag ska ändå försöka att gå ner i vikt sen när jag slutar äta mina tabletter, eller inte gå ner men jobba lite så att det blir lite muskler istället (;

HAHHAHA, väldigt snabb text och förklaring men jag orkar inte skriva om mitt liv just nu... "/ hände en del grejer idag... men de kanske jag skriver någon annan gång på bloggen.

puss och kram

// ämmäh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0