ÄMMÄH is HAPPY :D

hellu everybody <3
idag har ja inte gjort så mycket än att chill i soffan och sängen (a)
har hälsat på natha lite och sen så åkte ja hem, köpte mig lite chips och en choklad och myste lite framför tv:n, och nu så ligger ja i min säng och gör detta inlägg (;
ska snart äta pizza som ja ockås har bakat innan jag la mig i sängen ^^
men det ja är mest stolt över är att ja kunde gå och träffa en av nathas kompisar. Efter om och men så blev de så och de va ju kankse inte de roligaste ja har gjort men ja klara de och ja e jävligt stolt över mig själv :D
hihih, kanske lite ego men efter attt ja fixa alla problem ja fick och pumpat mig full med massa tabletter så hoppa ja på bussen och åkte ditt. ÄMMÄH is HAPPY !! :D
mwn nu ska ja gå och äta min underbart goa pizza, de är bara ost på, råka äta upp alla annanas bittar (a)
puss och kram <33

/ ämmäh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0