helvetes dag ...

hejj alla, sorry för ett sånt sent inlägg. men har haft en fruktansvärd dag idag...
emme och pappa hade en grillning och ingen kunde passa jennie så jag fick göra det.
jag fick passa henne en hel jävla dag, det är inte så att jag inte gillar henne eller så men hennes JÄVLA kompisar.
va nära på att ge en av hennes kompisaar en käft smäll, men den är ju typ sju år, så de va ju ingen idé.
hennes kompis skulle sticka fårn när de skulle städa, då sa hon :"min pappa sa att jag skulle hem. jag måste skynda mig." ... jag sa bara in och städa men då skulle ju jennie leka hjälte och hålla på så det slutar med att snorungen olivia!, står och skrattar mig rakt upp i ansiktet... JÄVLA unge säger jag bara, som tur vad så hade jag ju tagit mina tabletter. sen blev cdde att jag slängde ut ungfan så fick hon inte komma tillbaka. hehehhhe (a)
sen så hade jag en liten paus fårn ungar, miranda och jennie var inne på hennes rum och hållde på, så jag kunde ju se klart mina avsitt på prison break (;
sen så kom de ut i vardagsrummet och ville vara lite sociala, men sen helt från ingen stanns så .. ;ooo
bara jennie brast ut i gråt?;ss;oo
helt från ingen stanns...
men det var typ för att hon var rädd eller nått? vet inte för vad men hon skulle rymma hemmefrån och hon skulle ta livet av sig och allt vad hon sa, bara för att jag sa att hon inte kunde ringa mamma och pappa varenda sekund. 
men man såg på henne att hon inte mådde så bra då, så min mamma fick komma och sen kl 1 på natt/morgonen så kom emme och pappa hem. 
gissa om jag kände en lättnad ??!! 
det kan jag säga att jag kände, sen när jag hade tittaaaaat klart på alla prison break avsnitt på säsong 3 och skulle vända mig och lägga mig så kunde jag inte sova så nu sitter jag här och skriver detta inlägg (; 
men nu känner jag att det är dags för mig att börja stänga av datan ... :( 

puss och kram sov gott <3 

ps. kommer mer imon (a) 


hej gald emelie som vinkar till nattah ? (; 
va bara tvungen att bjuda på denna "charmiga" bild (a)<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0