medryttare

hellu, kom precis hem fårn bäbbisen. sakna han jätte mycket :'D <3
idag så var det en som var och kolla på santana. det är inte så att jag ska sälja han eller så men jag känner att de behövs en medryttare, för att jag inte har den tiden. Och sälja han kommer absolut inte på frågan så det blir en medryttare ist.
hon verka helt ok, bara att det är några schysteringar som ska ändras (; sen så blir hon som jag vill, hehehhe.
känner mig ond (6) hehhe.
men hon kommer nog få ta han tre dagar i veckan, så då slipper han stå så mycket eftersom jag ska börja i nian -.- det innebär mycket pluggande fårn mig... huuu, JOOBBBIGT !
menmen, vad gör man inte för att uppfylla sina drömmar.
så jag och hon ska ses igen om några veckor så att hon får tänka lite och sen ska vi åka och kolla på stallet.
hon verkar vara en väldigt bra tjej.
men nu måste jag dra, puss o kram <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0