hiss / diss

nu ska jag göra min första hiss / diss (;

och det jag vill hissa är .... WESTERN RIDNING och DISSA hoppning och dressyr.
min motevering; det är inte så att jag har något emot hoppning eller dressyr, men jag har min egna erfarenhet av det... i hoppningen så var jag rädd och det gjorde så att jag var spend och det gjorde så att santana inte kände sig bekväm i det. och dressyr där så hade vi inget intresse och i western så fanns det en jävla massa intresse och det är lätt att lära sig, det är bara att lyssna till sig själv. och plus att vi båda var av slappna och när jag hoppa och gjorde dressyr så vet jag att jag kunde ta mycket i munnen och vara rätt hård i handen när jag rider engelsk ridnign, men när jag rider western ridning då är jag helt mjuk och tar inget i santana. så mitt tips till alla som känner att hoppning eller dressyr är deras grejj börja med WESTERN det är de bästa jag har gjort i mitt liv och det tar inte lång tid att lära sig (;

 
WESTERN RIDNIGN !!

och dissa ...


dressyr & ...
hoppning...



Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med :D

2011-08-02 @ 14:54:38
Postat av: Isabelle Palmgren

fina bilder:)

2011-08-02 @ 15:02:11
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: Tuss

Fina bilder :)

2011-08-02 @ 15:26:38
URL: http://tuzzanz.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fin häst D:

2011-08-02 @ 15:41:33
URL: http://mynnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0