Kärlek?

kärlek, betyder bara en sak, men kan ges till många olika människor och många olika relationer.
jag har aldrig varit kär på riktigt. jag har aldrig hart en lång varandre relation, har stått ut i kanske nån vecka om killen har haft tur. och ibland har vissa fått ha ett jävligt lååångt förhållande med mig men då har jag mått så jävla piss så jag har inte orkat bry mig och plus att jag villl ha  någon som bryr sig lite om mig (a) hahha.
men nu, jag orkar inte med förhållanden och sånt. visst om jag hittar en kille som jag gillar, men annars så kör jag på lekar grejen. jag leker med killar... hehhee. det är kanske inte är rätt eller så men så ser de ut när jag håller på med killar. vissa tar illa upp och andra inte. men en dag kommer jag hitta min sanna kärlek och den kommer jag ta god hand om, men nu under tiden så kör jag inga förhållanden, kanske raggar upp någon kille lite då och då för att ha lite sköjj, men min kärlek som jag bär på ger jag till de som betyder något för mig. mina sanna vänner, min häst och min familj. det är något som betyder något för mig, och det är de som betyder något som jag vill slösa min kärlek på. det är inte så att jag är homosexuell men jag känner varför ska jag slösa tid på killar och förhållanden, när jag inte ens orkar med mig själv. jag brukar ofta säga, "varför skaffa mer problem när man redan har så många". det är mitt moto och det kommer jag köra med tills jag hittar den som  jag vill slösa min kärlek på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra text :D

2011-08-02 @ 14:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0