likheten mellan ryttare och häst.

likheten mellan ryttare och häst, om man valde sin häst bara för att den var snygg och ståtlig och kunde vinna alla tävlingar. då brukar man inte känna dettta är den rätta, men om man har kännt den känslan detta DETTA är min häst! då brukar man också har upplevt samma saker i sitt liv.
jag och santana är väldigt väldigt lika, vi har varit med om mycket lika saker och vi är bbåda rädda för samma sak. att bli lämnad. vi båda har blivit lämnade av så många :'(
och vi mår dåligt av att människor är elaka emot en, santana får ju inte uppleva det mer, men jag får de...
santana har blivit slagen, straffad, lämnad och massa andra saker i sitt liv, nu har han det bra, för han vet att han inte blir lämnad av mig, men han kan åter uppleva gammal minnen om man kanske är ute och går, och ingen häst är med, då kan han bli lite rädd, men de är bara att lugna ner han. men jag har ingen som lugnar mig...
så länge min bäbbis mår bra så mår jag bra.

inte äns döden kan skilja oss åt. <3 love u. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0