desperat kille ... huu ...

hey, nu ska jag berätta en liten historia om en desperat kille.
den här historian börjar när jag och nattah sitter i en litet hus på en lek plats. då kommer en random kille och sätter sig brevid oss. han börjar prata med oss. först trodde nattah att jag kände han och jag trodde nattah kände han. vi pratar och pratar...
efter ett tag så måste jag och nattah gå hem och äta mat. vi bytte telefon nummer. när vi har ätit klart så ska vi gå och träffa denna weeerd killen igen. men då kommer självklar min lilla syster och säger att vi ska åka till fucking jävla skåne. det skiter jag ju i och tar med mig nattah och börjar gå. jag visste inte vart jag skulle eller något men jag ville bara bort. efter ett tag så ringer jag emme och pratar lite med henne. sen får jag prata med pappa, jag ville att han skulle hjälpa mig att få vara kvar hos nattah i olofsbo. jag ville inte åka till skåne egentligen. efter ett tag så ringer nattahs papppa och säger aatt vi ska gå hem utan problem. jag vägrara men jag gick för natttahs skull. så att hon inte skulle hamna i problem. när vi kommer fram så säger jag hejdå och lite sånt till nattahs föräldrar.
mamma och anders hade parkerat på parkerignen utan för campingen så börjar gå dit, nattah hängde med för att säga hejdå ordentligt.
när vi kommer fram tilll bilen och ska börja packa in så får jag ett sms från random killen där han frågar om jag tror nattah gillar han. jag sa självklart kör på.
när vi hade kommit fram till skåne så gick vi in och åt lite mat och gjorde inte så mycket mer. senare på kvällen typ vid 11, får jag ryk och går ut. prata först lite med random kille och sen lite med natha och sen lite med bälla och en massa andra personer. åker lite kundvagn och typ dampar lite och sen så går jag hem. sen när jag kommer hem så får jag lite sms fårn random killen. han börjar prata om att ingen gillar han och han inte är bra och massa såånt. efter jag hade snackat med han lite så får jag ett sms där det stod "gillar du mig". frågar ju självklar hur han mena. "gillar gilllar" fick jag tillbaka. jag svara inte på smset.
nästa dag så får jag en bild på han. han stod där utan tröja och visa sina magmöskler. visst magmöskler gillar jag, rent av älskar det. men sånt fastnar jag inte för inte längre. för i tiden kunde jag bli ihop med någon bara för att den var snygg hade mycket möskler osv. men inte längre har lagt ner det... efter en stund får jag ett sms "kär typ". jag visste ju inte vad jag skulle svara så jag skerv "kanske när jag lärt känna dig". hade bara känt han i en dag. efter ett tag så får jag ett till sms. "när? hur? var? kmr du lära känna mig?" jag svara inte. får samma sms igen. svarar inte. 
nästa morgon får jag lite sms från han igen, där han undra vad jag gjorde och lite sånt. jag svara. 
sen får jag ett sms "är du oskuld?" jag säger sanningen "nee, du?". 
jag fråga bara för skoj skull -"vill du inte förlora den?" svaret löd "jo men jag vill ha ett förhållande me den personen och ingen vill ha ett förhållande så :(" jag svara "gulligt" hihihih. jag tyckker sånt är gulligt även om jag inte är ute efter ett sånt förhållande jag är inte ute efter ett förhållande över huvudtaget. vet hur jag fungerar. 
sen smsar vi inte på ett tag. efter ett tag så får jag ett till sms " jag vill förlora min ossskuld". efter som att jag är jag så sägeeer jag ju självklart "gör det då :D". 
- Random svara "med?" 
 - Jag svarar "en tjej, eller kille om du vill det"
- Random svara "vem gillar mig? ingen"
- Random skriver "vill du ta min oskuld?"
- Jag svara " de är säker jätte många som gillar dig" efter som att jag inte vill såra någon.
- Jag svara igen "vi får se" eftersom att jag är jag (; thihihihih.

efter en timma så får jag mer sms från Random (R)
R "hej"
Jag " hej"
R "görru?"
Jag " inget du ?"
R "tänker"
Jag "påvad"
R "vrf ingen gillar mig"
nu kommer det där jag känner igne mig så mycket. just den meningen "vrf ingen gillar mig" den har jag tänkt så många gånger... :(
sen pratar vi lite om att man inte ska tänka så och lite annat.
nästa dag får jag ett sms från R "vill du försöka" och efter som att jag inte gillar att göra folk ledsna så är jag ju så dum och säger "mm"
R svara "säker ? :D<3"
Jag svara "mm"
hur kan man vara så korkad ? ... men jag ville ju inte att han skulle bli ledsen eller så... jag ville ju bara hjälpa.
dagen innan hade vi snckat jätte mycket om att man inte ska ge upp och att man inte ska ta livet av sig och sånt.
och då blev det så här.
efter ett tag så svara R "tack <3" av alla ord så säger han tack ?
jag tänkte "????" tack man säger ju inte tack... eller gör man? enligt mig så säger man inte tack.
sen snackar vi lite med varadnra om vad vi gör på fritiden och lite sånt.
sen så frågar han om jag vill göra nåt nån gång. jag svarar ju självklart "mm".
får svaret "tycker du är väldigt söt<3"
jag svarar inte på det.
efter ett tag får jag ett sms "vilka slags killar gillar du?<3" 
jag svarar "de som är sig själva" 
R svara "tur jag har <3" 
R skriver "gör du nästa vecka ?<3" 
Jag svara " vet inte ,du?" 
R svara "är ensam hemma fredag och lördag (;<3" 
va fan skulle jag svara på det? jag ville ändå aldrig träffa han. snart så börjar jag att smsa med min pappas tjejs lille bror, han brukar säga såna bra saker så att jag mår bättre (a) 
så snart så börjar jag prata med han. 
Jag svara R med "okej" 
R svara "men du vill kanske träffa mig en gång innan vi blir ihop." 
det första som kommer upp i mitt huvud är NU ska jag säga det! 
"jag gillar inte dig på de sättet." hade vid detta laget börjar prata lite smått med emmes bror. han hade sagt att jag skulle säga så som det var och allt. men jag kunde inte med. så mitt svar blev till R 
"mmm" 
R svara "gillar du mig?"
Jag skriver "vet inte. assa vi har bara träffats en gång. det är inte på riktigt." för mig är det inte på riktigt iallafall. men sommm sagt jag vill inte gör nån ledsen. och R fick ju sin vilja igenom till slut... -.-
jag fortsätter att prata med emmes bror som vi kallar för M nu.
vi pratade mycket om att jag skulle säga så som ajg kände och att jag måste det för annars mår jag dåligt. jag mådde dåligt, medans jag fick låsas atttt jag gilla Random...
fick svaret av R "skit it då :("
jag svara "men"
vafan skulle jag göra? jag kände att jag bara vill försvina. skulle jag dissa han och låta han må mer dåligt eller ska jag stå ut med han ett tag och sen göra slut?
jag stod inför de att ta ett belut, och jag som inte är så duktig på att ta beslut.
R skrev " jo jag glömde jag är känslig!"
nu mådddddddddde jag absolut dåligt kan jag säga er visste inte vad jag skulle göra. vad fan kan man göra i en sån här situvation?
fick ett sms av R senare på kvällen " jag vill verkligen vara ihop med dig."
jag svara inte, visste inte vad jag skulle göra och M hade sagt om han inte fattar så dissa. så det var de jag fick göra. dissa han.
sen fick jag ett anntal sms av R...
han fråga bland annat om jag var arg på han. och att han ville försöka... och att han lova att han skulle vara den bästa som jag nånsing hade haft...

och slutligen så har vi kommit till idag då...
fick ett sms runt tre idag.
R "hej emelie <3" 
Jag "hej"
R "hur är det?"
Jag "sådär, sj" 
R "vet inte dåligt, vill du prata?" 
Jag "sitter i en bil" 
R " ok, du verkar ha nåt emot mig om det är det som gör att dig att må dåligt så kan du sluta prata me mig" 
vad skulle jag säga, det är ju lite därför jag mår dåligt. på grund av han... men jag vill ju inte göra någon ledsen. 
så jag svarar " de inte du utan hela mitt liv." 
R "ok vadå hela ditt liv? du ångrar säkert saker. ifall du vill prata så lyssnar jag gärna :)" 
Jag "jag har social forbi, går på tabletter, mår bajs, har sårat så många i mitt liv, gör dumma och sjuka saker. har underbara vänner som inte förtjänar mig. går med på att göra saker som jag ångrar. jag kan inte säga nej. de e massa mer men inget finns att prata om. "
Jag " eller hur nattah sa att du kunde ta mig ist för henne?!"
R "hon typ bara vill att jag satsar på dig."
Jag "aha, men jag är ingen sak. inte nattah heller. o de e sant jag mår skit av att du ska hålla på att tjata om att jag ska ge dig en chans. visst jag och nattah kan vara dina vänner men inget mer. vi är inte de rätta för dig. kärlek finns för alla. gäller bara att hitta den rätta."
R "jadu jag kmr aldrig finna den rätta för det är skit snack."
jag täänkte, nu sa jag det! nu gjorde jag det!
det kändes skönt, men ändå inte. men vem vet om jag inte skulle sagt nått så kanske han bara skulle blivit mer sårad nån annan gång. så det var bra för båda.
sen snacka vi lite.
bland annat så löd några sms så här.
R "jag hatar mitt liv!!"
Jag "du är inte ensam"
Jag " men du har vänner, du måste inte ha tjej."
R "hhahah, knappt"
Jag "jag har heller inte så många vänner. men jag nöjer mig med de som jag har!"
sen fick jag några mer sms som jag varken vill skriva här eller svara på...
så här kan det se ut i någons liv. det kommer hända saker som man inte vet hur man ska ta sig ut. man kommer göra fel. man kommer göra rätt. det gäller bara att lyssna på sig själv.

Kommentarer
Postat av: ...

tycker det va bra de du gjorde. vet hur det är.

man försöker att vara snäll men allt blir bara fel.

2011-07-31 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0